Thermia AB
– Arenareklam är ett bra och kostnadseffektivt media och ett utmärkt komplement till vår övriga marknadsföring. Vi behöver inte sammankopplas med någon specifik idrott, förening eller ort utan här får vi hjälp med att synas på de evenemang som TV-sänds – alltifrån matchsammandrag i Sportnytt/Sportspegeln till helsända evenemang från diverse idrotter.
MarknadsTaktik har lång erfarenhet och god kunskap inom området och ett stort kontaktnät vilket besparar oss mycket tid. Vi slipper utvärdera varje enskilt projekt och kan istället med trygghet överlämna det totala ansvaret till MarknadsTaktik. De hjälper oss även med framtagningen av våra reklamskyltar och alla transporter till och från respektive idrottsarena.
Arenaexponeringen upplevs väldigt positivt såväl internt som externt. Inom företaget skapar vi en vikänsla och samhörighet som är väldigt betydelsefull för oss alla i det dagliga arbetet. Utåt sätt så bidrar den i allra högsta grad till att öka kännedomen om våra produkter, den främjar och bidrar givetvis även till att alla våra återförsäljarled ska öka sin försäljning av våra produkter.
Vi har samarbetat med MarknadsTaktik sedan många år tillbaka och är väldigt nöjda med deras professionella agerande, alltifrån utbudet av TV-sända idrottsevenemang till de placeringar vi erhåller på respektive arena.
Vi får ofta frågor och kommentarer från människor i vår omgivning som sett vårt varumärke i TV: Jag såg Er på TV igår, Är ni med överallt? Hur kan ni vara med på alla idrottsevenemang? Kommentarer som dessa är ett bra kvitto på att vi valt rätt leverantör av arenareklam och jag kan starkt rekommendera MarknadsTaktik till andra företag som nu söker ett kostnadseffektivt sätt för att öka sin varumärkeskännedom i Sverige.